O nas
Poznaj nas
Swoją działalność rozpoczęliśmy w roku 1999. Od początku głównym profilem naszej działalności były systemy teletechniczne. Wraz z rozwojem technologicznym oraz ciągle rosnącymi wymaganiami klientów, poszerzaliśmy ofertę, tak aby sprostać oczekiwaniom firm i osób fizycznych, korzystających z naszych usług. Nasi klienci otrzymują od nas kompleksową obsługę, ponieważ zatrudniamy wykwalifikowaną kadrę, z dużą wiedzą fachową i doświadczeniem w branży. Dzięki temu nie ma zadania, któremu nie moglibyśmy sprostać. Działamy wszechstronnie, fachowo i profesjonalnie. Zamontowane i obsługiwane przez nas systemy są niezawodne, zaawansowane technologicznie i z najwyższą starannością wykonane. Jednocześnie są przyjazne i intuicyjne, w korzystaniu dla użytkowników, przez co cieszą się uznaniem i zadowoleniem klientów, którzy chętnie rekomendują nasze usługi wśród rodziny, znajomych, a także firm, z którymi współpracują. Możemy pochwalić się licznymi uprawnieniami, certyfikatami oraz świadectwami kwalifikacyjnymi.
Posiadamy między innymi: Koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych Nr L-0178/15, Licencję I stopnia o nr 0013398, Licencję II stopnia nr 0019164 oraz Certyfikat Kwalifikacji CNBOP Nr 642/2019.
Wykonujemy swoje usługi kompleksowo i solidnie. Począwszy od wykonania analizy potrzeb klienta, oceny istniejących i możliwych w przyszłości zagrożeń, dopasowania oferty, opracowania projektów technicznych, po wykonanie prac montażowych i opieki serwisowej gotowych systemów, zarówno montowanych przez nas, jak również przez inne firmy. Działamy na terenie całego kraju.
Długoletnia i dobra współpraca z wieloma krajowymi i zagranicznymi dystrybutorami, znanych i cenionych marek, sprzętu i materiałów, zapewnia nam szybką dostawę, oraz możliwość oferowania konkurencyjnych cen dla naszych klientów i odbiorców.
Oferujemy montaż, serwis oraz obsługę gwarancyjną
i pogwarancyjną następujących systemów:
- sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN),
- telewizji przemysłowej (CCTV),
- kontroli dostępu (KD),
- sygnalizacji pożaru (SAP),
- okablowania strukturalnego (LAN),
- nagłośnienia przemysłowego,
- dźwiękowego ostrzegania (DSO),
- rejestracji czasu pracy (RCP),
- telekomunikacyjnych,
- domofonowych i wideodomofonowych,
- instalacji elektrycznych,
Jeśli firma serwisująca Państwa system, nie wywiązuje się rzetelnie ze swojej umowy, zapraszamy do kontaktu, proponujemy bowiem całościową i profesjonalną obsługę.
W naszej ofercie między innymi:
- naprawa uszkodzonych systemów,
- przeglądy okresowe,
- przejęcie serwisu po nierzetelnej firmie,
- rozbudowa istniejących systemów,
- uzupełnienie dokumentacji powykonawczej.
Etapy realizacji zleceń:
- kontakt telefoniczny klienta z naszym biurem,
- spotkanie na obiekcie, celem sprecyzowania oczekiwań klienta i propozycja najlepszego rozwiązania (wskazane w przypadku obiektów średnich i dużych),
- wykonanie projektu technicznego wykonawczego (wskazane w przypadku obiektów średnich i dużych),
- Przedstawienie oferty cenowej, zawierającej spis materiałów, cenę robocizny oraz podsumowania (na życzenie klienta oraz w przypadkach kiedy jest to wskazane wykonujemy szczegółowe kosztorysy w oparciu o bazę KNR),
- zawarcie umowy na wykonanie usługi (w przypadku małych zleceń – podpisanie protokołu zamówienia),
- dostawa i montaż systemu, zakończony odbiorem oraz szkoleniem z jego obsługi,
- dostarczenie projektu powykonawczego lub dokumentacji powykonawczej wraz z instrukcjami użytkownika,
- serwis gwarancyjny,
- serwis pogwarancyjny.
Zapraszamy Państwa do współpracy.
Biuro:
tel. +48 223 64 63,
tel. +48 509 299 386
sensor@sensor24.pl
Dział Realizacji:
Jarosław Głuchy – kierownik
tel. +48 513 034 099
jarek@sensor24.pl
Marcin Matuszak – serwis
marcin@sensor24.pl