Eksperci od 1999 r.

O nas

Poznaj nas

Swoją działalność rozpoczęliśmy w roku 1999. Od początku głównym profilem naszej działalności były systemy teletechniczne. Wraz z rozwojem technologicznym oraz ciągle rosnącymi wymaganiami klientów, poszerzaliśmy ofertę, tak aby sprostać oczekiwaniom firm i osób fizycznych, korzystających z naszych usług. Nasi klienci otrzymują od nas kompleksową obsługę, ponieważ zatrudniamy wykwalifikowaną kadrę, z dużą wiedzą fachową i doświadczeniem w branży. Dzięki temu nie ma zadania, któremu nie moglibyśmy sprostać. Działamy wszechstronnie, fachowo i profesjonalnie. Zamontowane i obsługiwane przez nas systemy są niezawodne, zaawansowane technologicznie i z najwyższą starannością wykonane. Jednocześnie są przyjazne i intuicyjne, w korzystaniu dla użytkowników, przez co cieszą się uznaniem i zadowoleniem klientów, którzy chętnie rekomendują nasze usługi wśród rodziny, znajomych, a także firm, z którymi współpracują. Możemy pochwalić się licznymi uprawnieniami, certyfikatami oraz świadectwami kwalifikacyjnymi.

Posiadamy między innymi: Koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych Nr L-0178/15, Licencję I stopnia o nr 0013398, Licencję II stopnia nr 0019164 oraz Certyfikat Kwalifikacji CNBOP Nr 642/2019.

Wykonujemy swoje usługi kompleksowo i solidnie. Począwszy od wykonania analizy potrzeb klienta, oceny istniejących i możliwych w przyszłości zagrożeń, dopasowania oferty, opracowania projektów technicznych, po wykonanie prac montażowych i opieki serwisowej gotowych systemów, zarówno montowanych przez nas, jak również przez inne firmy. Działamy na terenie całego kraju.

Długoletnia i dobra współpraca z wieloma krajowymi i zagranicznymi dystrybutorami, znanych i cenionych marek, sprzętu i materiałów, zapewnia nam szybką dostawę, oraz możliwość oferowania konkurencyjnych cen dla naszych klientów i odbiorców.

Oferujemy montaż, serwis oraz obsługę gwarancyjną
i pogwarancyjną następujących systemów:

  • sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN),
  • telewizji przemysłowej (CCTV),
  • kontroli dostępu (KD),
  • sygnalizacji pożaru (SAP),
  • okablowania strukturalnego (LAN),
  • nagłośnienia przemysłowego,
  • dźwiękowego ostrzegania (DSO),
  • rejestracji czasu pracy (RCP),
  • telekomunikacyjnych,
  • domofonowych i wideodomofonowych,
  • instalacji elektrycznych,
Zapewniamy szybką reakcję serwisu, nawet 24 godziny od zgłoszenia.

Jeśli firma serwisująca Państwa system, nie wywiązuje się rzetelnie ze swojej umowy, zapraszamy do kontaktu, proponujemy bowiem całościową i profesjonalną obsługę.

W naszej ofercie między innymi:

  • naprawa uszkodzonych systemów,
  • przeglądy okresowe,
  • przejęcie serwisu po nierzetelnej firmie,
  • rozbudowa istniejących systemów,
  • uzupełnienie dokumentacji powykonawczej.

Etapy realizacji zleceń:

  1. kontakt telefoniczny klienta z naszym biurem,
  2. spotkanie na obiekcie, celem sprecyzowania oczekiwań klienta i propozycja najlepszego rozwiązania (wskazane w przypadku obiektów średnich i dużych),
  3. wykonanie projektu technicznego wykonawczego (wskazane w przypadku obiektów średnich i dużych),
  4. Przedstawienie oferty cenowej, zawierającej spis materiałów, cenę robocizny oraz podsumowania (na życzenie klienta oraz w przypadkach kiedy jest to wskazane wykonujemy szczegółowe kosztorysy w oparciu o bazę KNR),
  5. zawarcie umowy na wykonanie usługi (w przypadku małych zleceń – podpisanie protokołu zamówienia),
  6. dostawa i montaż systemu, zakończony odbiorem oraz szkoleniem z jego obsługi,
  7. dostarczenie projektu powykonawczego lub dokumentacji powykonawczej wraz z instrukcjami użytkownika,
  8. serwis gwarancyjny,
  9. serwis pogwarancyjny.

Zapraszamy Państwa do współpracy.

Biuro:

tel. +48 223 64 63,
tel. +48 509 299 386
sensor@sensor24.pl

Dział Realizacji:

Jarosław Głuchy – kierownik
tel. +48 513 034 099
jarek@sensor24.pl
Marcin Matuszak – serwis
marcin@sensor24.pl

Skontaktuj się z nami

Sensor

ul. Małoszyńska 9,
60-176 Poznań
Wielkopolska
Polska
ul. Fabianowska 89C,
62-064 Plewiska Poznań
Wielkopolska
Polska

Zapytaj o ofertę